Viestinnän mittarit ja mitä niillä tehdään – case Posti

Etusivu > Ajankohtaista > Viestinnän mittarit ja mitä niillä tehdään – case Posti

Viestijöiden illassa tiistaina 26.9. kuullaan ja keskustellaan viestinnän mittaamisesta käytännön keissin pohjalta. Ilmoittautuminen alkaa 9.8., tule mukaan!

 

 

Share in X Share in Facebook

Tule tiistaina 26.9. Viestijöiden iltaan kuulemaan ja keskustelemaan viestinnän mittaamisesta. Ilmoittautuminen alkaa 9.8.

Tilaisuudessa kuulemme ja keskustelemme viestinnän mittaamisesta käytännön keissin pohjalta. Postin konsernin viestintäjohtaja Piia Kumpulainen ja yhteiskuntasuhdejohtaja Anna Storm kertovat, miten Posti mittaa viestintäänsä ja käyttää mittareita viestinnän kehittämiseen.

Postin viestintä on viime vuosina herättänyt paljon keskustelua ja saanut moitteitakin. Mutta onko haukuttu viestintä huonoa? Mitä sanovat viestinnän mittarit, ja miten Posti käyttää niitä viestinnän kehittämisessä ja johtamisessa? Miten ulkoinen palaute vaikuttaa? Ja: miten viestinnän tekijät selviytyvät palautteen ja johdon strategisten odotusten ristipaineessa?

Postin konsernin viestintäjohtaja Piia Kumpulainen ja yhteiskuntasuhdejohtaja Anna Storm, kuvat: Posti

Kumpulaisen ja Stormin esityksen jälkeen tilaisuudessa on aikaa verkostoitumiselle ja keskustelulle viestinnän mittaamisesta ja muista sitä liippaavista viestinnän kysymyksistä. Kun ilmoittaudut tapahtumaan, kirjaa kysymyksesi tai toiveteemasi mukaan.

Tilaisuuden järjestävät Helsingin Seudun Journalistit HSJ, Suomen freelance-journalistit SFJ ja Journalistiliitto.

Tapahtumapaikka on Helsingin yliopiston pääkirjaston Kaisa-talon 7. kerroksessa sijaitseva Kaisa-sali. Sisäänkäynti on osoitteessa Fabianinkatu 30. Tilaisuudessa on kahvitarjoilu suolaisineen ja makeineen. Mukaan mahtuu 32 liiton jäsentä. Tilaisuus on jäsenille maksuton.

Ilmoittautuminen alkaa keskiviikkona 9.8. kello 9.
Ilmoittaudu viimeistään 15.9.
Tervetuloa!


Share in X Share in Facebook